Vše o nákupu
CO je Siela?
Siela je prodejní prostor pro úžasné tvůrce, kteří chtějí nabízet a prodávat své ručně tvořené výrobky a také místo pro kupující, kteří se těmito krásnými věcmi rádi obklopují a rádi jimi obdarovávají své blízké.
KDO může prodávat na portálu Siela?
Každý, kdo tvoří Hand Made nebo poskytuje služby a materiál potřebný k Hand Made výrobě nebo prodává staré produkty jako retro, vintage a podobné. Prodejci musí být 18 a více let.
CO se může prodávat na portálu Siela?
Prodávají se rukodělné výrobky, kreativní a umělecké kurzy, díla duševní kreativity, jako např. fotografické služby, kreativní materiál potřebný k výrobě rukodělných výrobků a výrobky z let minulých, tzv. retro, vintage
CO se nesmí prodávat na portálu Siela?
Siela není přímým prodejcem výrobků a služeb, ale vložené produkty podléhají její kontrole. Při nesplnění podmínek má Siela právo produkt smazat, ale nejdříve upozorní samotného prodejce.
Nesmí se vkládat na portál Siela:
Výrobky, které nejsou rukodělné
Výrobky, které nejsou kreativní a nejsou díla duševní kreativity
Výrobky a služby, které jsou sexuálně provokativní. Výjimkou jsou tvořeny fotografie a obrazy v esteticém vzhledu.
Výrobky a služby určené k propagaci a šíření rasismu, neonacismu a jiných extremistických ideí.
Výrobky bazarové.
Výrobky porušující autorská práva.
Špatně nafocené výrobky, které můžou vést k matoucímu skutečného vzhledu produktu (tzn. neostré, vybledlé, moc tmavé)
JAK se zaregistrovat?
V pravo nahoře se klikne na ikonku človíčka jako PŘIHLÁŠENÍ, dále se klikne na REGISTRACE a vyplní se požadované údaje.
Kupující se může a nemusí registrovat. Při registraci vyplní Jméno, příjmení, adresu, e-mail, telefonní číslo. Více informací nalezne v sekci „ Pro kupující“.
Prodávající se registrovat musí. Při registraci vyplní jméno, příjmení, adresu, e-mail, telefonní číslo. Poté si založí prodejní prostor, vyplní další potřebné údaje a vloží si zboží. Více informací nalezne v sekci „Pro prodejce“
JAK prodávat?
Po registraci, vytvoření obchůdku a vystavení Vašeho zboží nebo služeb, čekáte na objednání produktů ze strany kupujícího. Upozornění na novou objednávku Vám přijde z portálu Siela na email. Vy musíte objednávku potvrdit kupujícímu a jestli je vše v pořádku, produkt odešlete dle stanovených podmínek (platba, doprava,…)
JAK nakupovat?
Kupující si vybere produkt, vloží jej do košíku, kde postupně projde všechny kroky, nakonec objednávku potvrdí. Na email mu přijde zpráva o objednávce z portálu Siela. Kupující musí vyčkat na potvrzení objednávky prodejcem. Po zaplacení nebo dle sjednaných podmínek vyčká na daný balíček. Kupující má možnost objednávat produkty od více prodejců v jedné objednávce. Každý prodejce si řeší svoji konkrétní objednávku.
JAK a KDO řeší reklamace produktů, služeb?
Reklamace produktů a služeb si řeší každý prodejce s kupujícím sám. Portál Siela je pouze zprostředkovatelem prodeje a nevstupuje do vztahu prodejce a kupující. Každý prodejce má své obchodní podmínky, které si může kupující přečíst na jeho profilu a také si může ověřit prodejce v jeho hodnocení ještě před uskutečněním objednávky. Zrušení objednávky, nedodání zboží, ztracená zásilka, vrácení peněz, to vše si řeší kupující s prodávajícím sám. Portál Siela očekává od prodejců pro-klientský a profesionální přístup.
JAK a KDO řeší reklamaci fakturace?
Reklamaci faktur mezi prodejcem a portálem Siela řeší společnost Siela s.r.o.. Pokud nastane jakýkoliv problém s chybnou cenou na faktuře, kontaktujte prosím obchod@siela.cz.